Op deze pagina hebben we alle veelgestelde vragen over het openluchttheater op een rij gezet. Voor alle bezoekers van Cabrio gelden de Huisregels.
Onze organisatie verwerkt persoonsgegevens. In onze Privacy Verklaring is omschreven welke gegevens we verwerken en hoe we jouw privacy als klant waarborgen.
Meehelpen als vrijwilliger? Kijk naar onze vacatures of doe een open sollicitatie.
Er is slecht weer voorspeld, gaat de voorstelling door?
In principe gaan onze voorstellingen altijd door, ook bij slecht weer. Ons advies: check altijd de actuele weersvoorspelling en pas de kleding daarop aan. In het zéér uitzonderlijke geval dat een voorstelling wordt afgelast, brengen wij alle kaartkopers direct op de hoogte via mail, website en socials.
Als een voorstelling vanwege het weer wordt afgelast, krijg ik dan het entreegeld gerestitueerd?
In het geval van onvoorziene omstandigheden of extreme weersomstandigheden behoudt Cabrio zich het recht voor om een evenement geheel of tijdelijk stil te leggen of anderszins aan te passen om de veiligheid van onze bezoekers, de artiesten en medewerkers te waarborgen. De afweging deze maatregelen te nemen ligt te allen tijde bij Cabrio. In het geval wij deze beslissing moeten nemen is restitutie of anderszins compensatie van toegangsgelden niet mogelijk. Vanzelfsprekend zal Cabrio in overleg met de artiest kijken of andere oplossingen mogelijk zijn.
Zijn paraplu’s op de tribune toegestaan?
Nee, andere bezoekers willen ook graag iets van de voorstelling kunnen zien. Paraplu’s zijn daarom niet op de tribune toegestaan, uiteraard wel op het horecaplein. Poncho’s zijn te koop aan de bar.
Is het theater toegankelijk voor mindervaliden?
Cabrio is toegankelijk voor rolstoelen. Ook is er een mindervalide toilet aanwezig. Er zijn beperkte parkeer- en zitplaatsen voor minder validen en rolstoelgebruikers. Wij verzoeken je minimaal 1 dag voorafgaand aan de voorstelling contact op te nemen met het secretariaat van Cabrio via tickets@cabriosoest.nl.
Hoe is het theater bereikbaar en waar kan ik parkeren?
Wij verwijzen je naar de speciale pagina met de routebeschrijving.
Mag ik een hond meenemen?
Blindegeleide- en hulphonden zijn van harte welkom, andere honden niet.
Heb ik een vaste zitplaats?
Nee, in Cabrio geldt een vrije plaatskeuze. Wil je verzekerd zijn van een zitplaats, zorg dan dat je op tijd komt.
Kan ik een kussen lenen bij Cabrio?
Ja, dat kan. Je hoeft dus geen eigen kussens mee te nemen. Wij hebben voldoende (600) kussens beschikbaar die je kunt gebruiken (uitgezonderd bij zware regenval).
Mag ik naar Cabrio mijn eigen consumpties meenemen?
Het is niet toegestaan om zelf consumpties mee te nemen. Cabrio werkt vrijwel zonder subsidies en volledig met vrijwilligers. Daarom zijn inkomsten uit horeca verkoop voor ons van levensbelang. Voor een gezellig Cabrio avondje ben je daarom van harte welkom bij onze bar!
Wat is er aan eten te verkrijgen in Cabrio?
De foodkar is open bij alle voorstellingen op het Hoofdpodium. Ons foodteam verkoopt snacks als tapas, nootjes, tortilla chips, etc, dus geen maaltijden.
Hoe werken betalingen in het theater?
We zijn vanaf het seizoen 2024 cashless. Consumpties kunnen met een bankpas of met de telefoon direct bij de plek van uitgifte (bar, food, koffie) worden afgerekend. We ondersteunen contactloos betalen met de bankpas of smartphone maar ook kaarten die fysiek in een gleuf gestoken moeten worden (creditcard, bankpas) zijn welkom. Het is niet meer mogelijk om met cash geld te betalen.
Voorheen werkten wij met munten. De munten behouden hun geldigheid en daarom kun je geen geld terugkrijgen voor eerder gekochte munten. Met de vorig seizoen of eerder gekochte munten kun je consumpties nog steeds afrekenen zoals voorheen. Maar er worden geen nieuwe munten meer uitgegeven.
Wat draagt Cabrio bij aan het milieu?
Wij scheiden afval en werken met recirculeerbare glazen, waarmee wij het plastic zoveel mogelijk proberen te mijden in ons bostheater. Wij vragen je mee te werken aan deze afvalscheiding en je glas weer in te leveren op de herkenbare punten.
Is roken toegestaan?
Nee, ons hele theater is een rookvrij gebied, roken (ook elektronisch) is op het hele terrein van Cabrio niet toegestaan.
Is een voorstelling uitverkocht? Kijk dan eens op de Cabrio-pagina van TicketSwap!
Openluchttheater Cabrio is een samenwerking aangegaan met TicketSwap, onze bezoekers kunnen daar op een veilige, makkelijke en eerlijke manier kaartjes kopen en verkopen wanneer je onverhoopt toch niet naar de voorstelling kan.
Bij online boekingen worden kosten berekend, hoe hoog zijn die?
De ticketprijzen zijn inclusief theatertoeslag en exclusief administratie- en betaalkosten. Déze kosten zijn € 0,95 per ticket tot een ticketprijs van € 15,00 en € 1,95 per ticket voor ticketprijzen vanaf € 15,00 met een maximum van € 5,00 per bestelling.
Ik heb kaarten besteld en betaald maar ik heb ze niet per mail ontvangen. Wat gaat hier fout?
Het is belangrijk dat we het juiste mailadres hebben. Bij het online bestelproces geef je een mailadres op. Naar dit adres worden de kaarten gestuurd.
Ik ben mijn tickets kwijt, wat nu?
Stuur een mail naar tickets@cabriosoest.nl dan worden de tickets opnieuw verstuurd.
Ik kan (onverwacht) niet naar de voorstelling komen. Kan ik mijn geld terug krijgen?
Alleen wanneer een evenement door Cabrio is verplaatst en je op de nieuwe datum verhinderd bent wordt geld terug gegeven. In andere gevallen niet. Dit staat ook op de site vermeld.
In deze voorkomende gevallen adviseren we om de kaarten proberen te verkopen via een berichtje op Facebook. Daar kijken veel van onze bezoekers op. Of gebruik een service als TicketSwap.
Hoe bestel ik kaarten?
Kaarten zijn te bestellen via de button "bestel direct je kaarten" onderaan bij de informatie van de voorstelling.
Kan ik ook kaarten bij een fysiek verkooppunt kopen?
Ja, er zijn kaarten te koop bij de Bruna aan de Van Weedestraat in Soest.Kaarten zijn ook te koop aan de kassa van ons theater vanaf 3 kwartier voor aanvang van de voorstelling. Uiteraard voor zover beschikbaar.
Verleent Cabrio kortingen?
Cabrio verleent geen kortingen op de toegangsprijs m.b.t. CJP, Podiumkaart, 65+pas en dergelijke.
Mogen kinderen gratis mee?
Ja, wij hanteren een gratis toegangsbeleid voor kinderen tot 2 jaar.
Kan ik direct kaarten bestellen als ik mij als Vriend heb opgegeven?
Tussen het moment van aanmelding en het daadwerkelijk aangemeld zijn als Vriend, zit een periode van ongeveer twee weken. Je weet dat je aanmeldproces is afgerond als je de Vriendenkaart met daarop de code voor het vriendentegoed hebt ontvangen. Het vriendentegoed kan niet met terugwerkende kracht worden verrekend.
Hoe gebruik ik mijn vriendenkaart?
Klik op deze link voor een toelichting op het gebruik van je vriendentegoed bij de aankoop van kaarten.
Mocht je er toch niet uitkomen stuur dan een mail naar tickets@cabriosoest.nl
Waarom kan ik als Vriend maximaal vier kaarten bestellen?
We willen alle vrienden de kans geven om naar een voorstelling te gaan. Daarom kan je drie dagen eerder dan de start van de algemene verkoop al kaarten kopen en hebben we deze gemaximeerd op vier kaarten per voorstelling.
Wat is het saldo van mijn vriendenkaart?
Bij ontvangst van de vriendenkaart is het saldo € 40,-. Je kunt dit saldo in deelbetalingen uitgeven tot het tegoed van € 40,- is verbruikt.
Wanneer je in de loop van het seizoen je saldo wilt weten stuur dan een mail naar tickets@cabriosoest.nl. Zij checken je saldo in het ticketsysteem en laten dit per mail aan je weten.
Ik wilde mijn vriendenkaart tegoed besteden maar ik ben vergeten deze mogelijkheid aan te klikken.
Het is voor ons helaas niet mogelijk het tegoed met terugwerkende kracht te verrekenen met de betaling, of wanneer een bestelling is geplaatst en de transactie betaald is, om vriendentegoed te verrekenen. Het nog resterende vriendentegoed zal moeten worden gebruikt bij een volgende bestelling.
In de handleiding “instructie kaartkopen als vriend” staat stap voor stap aangegeven hoe je moet handelen. Klik hier voor de handleiding.
Ik wilde mijn vriendenkaart tegoed besteden maar mijn vriendentegoed is niet verrekend.
Het is voor ons helaas niet mogelijk het tegoed met terugwerkende kracht te verrekenen met de betaling, of wanneer een bestelling is geplaatst en de transactie betaald is, om vriendentegoed te verrekenen. Het nog resterende vriendentegoed zal moeten worden gebruikt bij een volgende bestelling.
In de handleiding “instructie kaartkopen als vriend” staat stap voor stap aangegeven hoe je moet handelen. Klik hier voor de handleiding.
Ik ben mijn vriendenkaart en dus mijn unieke vriendencode kwijt, wat nu?
Stuur een mail naar tickets@cabriosoest.nl dan wordt je vriendenkaart opnieuw verstuurd.
Hoe lang is het saldo op mijn vriendenkaart geldig?
Je Vriendentegoed vervalt na 1 jaar en we hanteren de kalenderjaren.
Mijn mailadres is veranderd, wat nu?
Geef dit door aan vriend@cabriosoest.nl.
Ik wil Vriend worden, hoe werkt dat?
Wat leuk! Vul hiervoor het speciale formulier in op onze Vriendenpagina
Ik wil mijn Vriendschap opzeggen
Wat jammer. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar vriend@cabriosoest.nl.
Staat je vraag er toch niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.